بیانیه محکومیت تحریم سرداران پرافتخار سپاه توسط آمریکا

استان گیلان

بیانیه محکومیت تحریم سرداران پرافتخار سپاه توسط آمریکا

بیانیه بسیج اساتید گیلان در خصوص تحریم سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مَا يَوَدُّ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ وَلَا الْمُشْرِكِينَ أَنْ يُنَزَّلَ عَلَيْكُمْ مِنْ خَيْرٍ مِنْ رَبِّكُمْ ۗ وَاللَّهُ يَخْتَصُّ بِرَحْمَتِهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ(بقره، ۱۰۵) کافران اهل کتاب، و (همچنین) مشرکان، دوست ندارند که از سوی خداوند، خیر و برکتی بر شما نازل گردد؛ در حالی که خداوند، رحمت خود را به هر کس بخواهد، اختصاص می‌دهد؛ و خداوند، صاحب فضل بزرگ است. 

انقلاب اسلامی ایران با تمام شکوه و جلال به زعم تحریم های بسیار مخرب جهانی، راه پرافتخار خویش را با قدرتی غیر قابل تصور برای دشمنان این مرز و بوم می پیماید و این پیروزی های مقتدرانه را با الگوی اسلامی مقاومت، با دستان پرافتخار خویش به دست آورده  است . 

دشمنان  اسلام و ایران به این سبب هم  از آن در هراسند و تمام تلاش خود را در هجمه تمام عیار ترکیبی به کار گرفته تا پرچم مقاومت، ساختار  و عناصر برپادارنده  آن را به خیال باطلشان  بر زمین بزنند .

   "پیامبر عظیم الشان اسلام  محمد مصطفی(ص) در حدیثی شریف فرموده :که خداوند دشمنان شما را از احمق ها قرار داده است" از این رو شاهد آنیم که اقداماتی اینچنین بلاهت آمیز و تحریم مفتضحانه ی سرداران پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تحریم سردار محمد عبدالله پور فرمانده محترم سپاه قدس استان گیلان ، مسیری را در پیش رویشان قرار داده که با این روند های اشتباه  روز به روز حرکتشان را به سمت سقوط بیش از پیش  سرعت می بخشد.  

سازمان بسیج اساتید استان گیلان و همچنین اساتید بسیجی  دانشگاه های استان گیلان این اقدام منزجرانه را محکوم  و از اقدامات انقلابی سردار محمد عبدالله پور حمایت نموده و از ایشان  درخواست دارند با قدرتی بیش از گذشته مسیر هویت ساز اسلامی خویش را ادامه دهد تا شاهد آن باشیم که با این اقدامات پر خیر، در آینده ای نه چندان دور آموزه های اسلام ناب محمدی، مرزهای فیزیکی و معنوی سراسر جهان را درنوردد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.