بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد آستانه اشرفیه منتشر شد

استان گیلان

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد آستانه اشرفیه منتشر شد

روز قدس یادگار امام راحل و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان گیلان، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد آستانه اشرفیه  به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یادگار امام راحل و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس  آن رژیم صهیونیستی است.

هر ساله در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دعوت عارف و سالک حق، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در گوش جهانیان طنین‏انداز می شود.

تردیدی نیست که روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغال گر قدس در منطقه است و بی شک با جهاد و مقاومت امت اسلامی تحقق می‌پذیرد. 
مسلمانان به ویژه مردم فلسطین باید به این باور برسند که آخرین راه و امید برای آزادی فلسطین، همان است که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیة الله خامنه ای «مدظله العالی» بر آن صحه گذاردند که:

«در داخل فلسطین باید این شعله ی مقدس (انتفاضه) روز به روز برافروخته‏تر بشود و... پشتیبانی عمومی دنیای اسلام از بیرون و مبارزه واقعی و محسوس ملت فلسطین در داخل، این دو با هم مشکل را حل خواهد کرد و سر دشمن فلسطین را به سنگ خواهد کوبید.

اساتید٬ کارمندان و دانشجویان  دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه در سالی که ویروس  کرونا اجازه برگزاری تجمعات از جمله برگزاری راهپیمایی روز قدس را در عالَم سلب کرده، ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی که شاید از این موضوع احساس سرخوشی نماید از ملتهای مسلمان به ویژه ملت مسلمان ایران خواستار است: پر قدرت تر از گذشته با مدد جستن از ذات حضرت باری تعالی و با حفظ وحدت، واعتقاد راسخ به ادامه مقاومت٬ نگذارند این شادی کاذب به کام غاصبان قدس شریف، خوش آمده با زنده نگه داشتن آرمان قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند و بدانند این وعده خداوند که «باطل ماندنی نیست»، قطعی است . به امید آینده روشن برای امت اسلامی.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.