بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان منتشر شد.

استان گیلان

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان منتشر شد.

در آستانه سالروز جهانی قدس شریف و آزادسازی خرمشهر پرافتخار، به امید خدا خرمشهر دیگری در پیش خواهیم داشت. به حول و قوه الهی رزمندگان جبهه مقاومت با آزادی قدس، خاطره شیرین خرمشهر دیگری را در اذهان زنده خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان گیلان، بیانیه سازمان بسیج اساتید استان گیلان به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

"روز قدس " يك روز جهاني است. روزي نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. "امام خمینی ره"

درود خدا و اولیای الهی بر امام و شهدای عزیزمان به خصوص شهید قدس سردار سلیمانی که برای برافراشتن پرچم اسلام و کرامت انسانی بر قلل جهان لحظه ای از پا ننشستند و زندگی خود را برای کسب استقلال و آزادی امت اسلامی فدا کردند.

بیش از هفتاد سال از روز نکبت که با حمایت سردمداران کفر و ظلم و سرمایه داران صهیونیست جهان، غده سرطانی و رژیم کوک کش اسرائیل بوجود آمد می گذرد و در این مدت انسانهای آزاده ای در جهان اسلام در راه دفاع از مظلوم و شرافت انسانی مسلمانان به وسیله تروریست های صهیونیست وحشیانه به شهادت رسیدند.

پیروزی انقلاب اسلامی و جهانی شدن گفتمان امام امت در رهایی قدس و آزادی فلسطین، برای اولین بار نوید نصرت الهی را به همه آزادیخواهان جهان  داد و ملتهای مسلمان را  متوجه لزوم اتحاد و یکپارچگی و تشکیل جبهه مقاومت در مقابل جبهه کفر کرد. با تجاوز رژیم بعث عراق به ایران و تداوم جنگ هشت ساله که در راستای خاموش کردن گفتمان عدالتخواهانه انقلاب اسلامی و کسب منافع نامشروع غرب بود؛ وصول به اهداف متعالی امام نیازمند آماده سازی مقدمات و تمهید شرایط شد.

پایداری و ایستادگی مردانه ملت ایران در مقابل مستکبران عالم دستآوردهای بزرگی داشت که تا برگهای تاریخ ورق خواهد خورد پیروزی های افتخارآفرین رزمندگان اسلام همچون فتح خرمشهر جزو برگهای زرین آن خواهد بود. دفاع مقدس ملت ایران به مسلمانان جهان آموخت که رمز پیروزی، سرسختی، مقاومت و ازجان گذشتگی است. معرفی قهرمانان دلاوری همچون سردار قاسم سلیمانی به امت اسلامی از دستآوردهای دفاع مقدس است.

امروز با هدایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ، مکر دشمنان در ایجاد جنگهای نیابتی در منطقه خنثی شد و طرح مزورانه معامله قرن آمریکا برای تصاحب سرزمینهای فلسطینی با هوشیاری ملتهای مسلمان با شکست مواجه می شود. انتفاضه مردم مسلمان فلسطین از غزه تا کرانه باختری گسترش یافت و جبهه مقاومت با اقتدار از لبنان تا یمن گسترش پیدا کرد؛ اینک امت اسلامی با آمادگی کامل در انتظار زمان موعود برای درهم شکستن قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی است.

در آستانه سالروز جهانی قدس شریف و آزادسازی خرمشهر پرافتخار، به امید خدا خرمشهر دیگری در پیش خواهیم داشت. به حول و قوه الهی رزمندگان جبهه مقاومت با آزادی قدس، خاطره شیرین خرمشهر دیگری را در اذهان زنده خواهند کرد.

اگر چه برگزاری رزمایش جهانی قدس شریف امسال در بسیاری از نقاط جهان همچون سالهای گذشته به دلیل ویروس منحوس کرونا  برگزار نخواهد شد ولی مردم جهان در فضای مجازی شاهد مبارزه مستمر و توفنده آزادیخواهان جهان با #covid_ 1948  خواهند بود.

دانشگاهیان و اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان ضمن محکوم کردن اعمال وحشیانه و ویرانگر رژیم ددمنش صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی، از تمامی سازمانها و نهادهای بین المللی می خواهد در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و بازگشت آوارگان به سرزمینشان تلاش کنند و سیاست راهبردی نظام جمهوری اسلامی را در برگزاری انتخاباتی آزاد با حضور آحاد ملت فلسطین پیگیری کنند.

به امید آزادی قدس شریف

31/2/1399

سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.