بیانیه سازمان بسیج اساتید استان گیلان در موضوع ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده منتشر شد

استان گیلان
در محکومیت این جنایت هولناک

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان گیلان در موضوع ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده منتشر شد

در آستانه سالروز شهادت سردار دلها و اسطوره مجاهدت در میدانهای نبرد قاسم سلیمانی، باردیگر دشمنان ملت ایران مجاهدی خستگی ناپذیر، نماد شایسته علم و دانش محسن فخری زاده را در یک اقدام شوم تروریستی به شهادت رساندند.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان گیلان،بیانیه سازمان بسیج اساتید استان گیلان در موضوع ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده منتشر شد/

شرح بیانیه:

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا» "أحزاب / ۲۳ "

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

در آستانه سالروز شهادت سردار دلها و اسطوره مجاهدت در میدانهای نبرد قاسم سلیمانی، باردیگر دشمنان ملت ایران مجاهدی خستگی ناپذیر، نماد شایسته علم و دانش محسن فخری زاده را در یک اقدام شوم تروریستی به شهادت رساندند.

آسمانی شدن این دانشمند بسیجی و برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و هموطنان عزیز تبریک و تسلیت می گوییم.

صهیونیسم جهانی به سرکردگی آمریکا در خصومت آشکار از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد انواع دسیسه و خباثت ها در پی مقابله با ملت ایران بوده است. ترور سرداران، دانشمندان، علما و مجاهدان میهن به دست مزدوران و خائنان یکی از اقداماتی است که با هدف جلوگیری از پیشرفت و ضربه به امنیت و آرامش کشور صورت می گیرد.

مجموعه اساتید بسیجی دانشگاههای استان گیلان ضمن انزجار و محکومیت این عمل وحشیانه و غیر انسانی، از مجامع بین المللی می خواهد، در راستای وظایف قانونی، عاملان جنایتکار و تروریست صهیونیست را محاکمه و مجازات کنند.

از مسئولان و نیروهای امنیتی کشور انتظار داریم در حفظ جان دانشمندان عزیزمان اهتمام بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند دشمن ذلیل به خواستهای شیطانی خود دست پیدا کند.

اما نکته آخر:  ملت شریف ایران به خوبی می دانند با دشمن دیوانه غدار جز با اقتدار و زور نمی توان مقابله کرد و امروز بر همه آشکار است که در طول این سالها، به اندازه کافی با دشمنان خود صبوری و مدارا کرده ایم؛ ولی همواره آنان گستاخ تر و طلبکارتر، به زیاده خواهی های خود ادامه داده اند؛  از این رو از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می خواهیم با کسب اجازه از فرماندهی کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی با صلابت و قدرت، متجاوزین به حقوق، امنیت و استقلال مردم ایران را پشیمان و منکوب کنند.

بی شک قوای سه گانه با حفظ وحدت و یکپارچگی با اطاعت از منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای شکستن تحریمهای ظالمانه دشمن بکار خواهند گرفت و جوانان دانشمند و بسیجیان انقلابی جای خالی شهید عزیز را با همت و تلاش مضاعف پر خواهند کرد. ان شاءالله

سازمان بسیج اساتید استان گیلان

روابط عمومی بسیج اساتید استان گیلان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.