پخش ویژه برنامه تکاپو

استان گیلان
.

پخش ویژه برنامه تکاپو

به مناسبت وقایع اخیر ویژه برنامه تکاپو روی آنتن سبکه باران سیمای استانی گیلان رفت.

ویژه برنامه تکاپو درپنج قسمت پیرامون آسیب شناسی وقایع اخیر و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه با حضور اساتید نخبه و برجسته دانشگاهی از سیمای استانی گیلان پخش شد.

در این برنامه سعی گردید زوایای پنهان اغتشاشات  از جوانب گوناگون با موضوعات ذیل به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

1-تحلیل غائله اخیر از زاویه فرهنگی و سیاسی

2-آسیب شناسی فرهنگی و هنری گیلان در حوادث اخیر

3-بررسی ابغاد اجتماعی حوادث اخیر

4-نسبت دانشگاه و دانشجو و حوادث اخیر

5-تحلیل حوادث اخیر از منظر سیاسی و اقتصادی

 

 در قسمت  اول این برنامه دکتر حسین بهمنش استاد دانشگاه و جانشین سازمان بسیج اساتید استان گیلان گفت:

پدیده‌های عظیم ضد فرهنگی موجود در رشت منجر به رشد قارچ گونه کافه ها، رستوران ها و بوتیک ها در برخی از مناطق شهر رشت میشوند و موضوعاتی که پیوست فرهنگی و گاه امنیتی دارند مسئولان عامدانه وارد بررسی این موضوعات نمی شوند.

امروز در جامعه اسلامی ایرانی بیش از آنکه بایستی نگرانی امنیتی داشته باشیم باید نگران وضعیت فرهنگی جامعه  بشویم  و همه می‌خواهند نقش اپوزیسیون را بازی کنند و  می‌خواهند گارد من نبودم او بود را بگیرند!

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در قسمت چهارم این ویژه برنامه که با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه برگزار شد، آقای دکتر عمران علیزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت:

اکنون فضای بین الملل در جنگ جهانی سوم به سر می برد و حرکت هایی که شما در این چند برهه شاهد آن هستید پازل هایی است که قدرت های بزرگ برای تثبیت خود و حتی ایجاد یک بحران جدید در فضای بین المللی برای بیشبرد اهداف خود از آن بهره می برند.

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر روح الله منعم میزبان و مجری این برنامه گفتگو محور افزود:

 بودجه شبکه ایران اینترنشنال 7000 میلیارد یا 25 میلیون دلار است که عربستان سعودی این هزینه را برای سردمداران نظام بین الملل انجام می دهد که برای خود جایی در عرصه نظام بین الملل جدید ایجاد نماید.

آخرین قسمت این ویژه برنامه یکشنبه مورخ 17 مهر 1401 از شبکه باران سیمای استانی گیلان پخش شد.

 توجه :  برنامه تکاپو (کاری از بسیج اساتید استان گیلان ) یکشنبه های هر هفته بعد ساعت 23:20 با مسائل سیاسی و اجتماعی استانی و کشوری  روی آنتن  شبکه باران سیمای استانی گیلان می رود.

3

واحد رسانه و ارتباطات بسیج اساتید استان گیلان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.