آیین همبستگی استادان گیلانی با "جنبش نفس" در 5 نقطه استان گیلان برگزار شد

استان گیلان

آیین همبستگی استادان گیلانی با "جنبش نفس" در 5 نقطه استان گیلان برگزار شد

آیین همبستگی استادان گیلانی در سازمان بسیج اساتید استان گیلان و 4 کانون بسیج اساتید در دانشگاههای پیام نور استان گیلان، آزاد اسلامی واحد لاهیجان، فرهنگیان استان گیلان و دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان، آیین هم‌بستگی جنبش استاد‌ان گیلانی با جنبش اجتماعی نفس آمریکا هم‌زمان با مراکز استانی جنبش استادی در دانشگاه‌های ایران در پنج نقطه استان گیلان برگزار شد.

1. سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان: در این مراسم دکتر کیوان میرزایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان تصریح کرد که دنیا به باطن نژاد پرست و فاسد و آلوده ایالات متحده و سردمداران آن پی برده و این اعتراضات نشان از بیدار شدن روح انسانی در جوامع بشری است. در این مراسم به یاد جرج فلوید و مردم مظلوم آمریکا و سایر نقاط جهان شمع روشن شد و بیانیه ضد نژاد پرستی و ظلم در راستای جنبش نفس قرائت و امضا شد.

2.دانشگاه پیام نور استان گیلان: در این مراسم جمعی از اساتید پیام نور استان به گفت و گو در مورد ظاهر به اصطلاح پر زرق و برق ایالات متحده پرداختند و  بیانیه ضد نژاد پرستی و ظلم در راستای جنبش نفس قرائت و امضا شد.

3.دانشگاه گیلان: در این جلسه دکتر مقدس عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان به نقد نظریه پایان تاریخ فوکویاما پرداخت و در انتها بیانیه" جنبش اجتماعی نفس" قرائت و امضا شد.

4.دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان: در این مراسم جمعی از اساتید حضور داشتند و به یاد جرج فلوید و مردم مظلوم آمریکا و سایر نقاط جهان شمع روشن شد و بیانیه ضد نژاد پرستی و ظلم در راستای جنبش نفس قرائت و امضا شد.

5.دانشگاه فرهنگیان استان گیلان: مراسم همبستگی اساتید و دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان استان گیلان با جنبش نفس در آمریکا با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان و رونمایی و امضا نامه توسط دانشگاهیان این دانشگاه برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.