بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فومن و شفت منتشر شد

استان گیلان

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فومن و شفت منتشر شد

روز قدس میراث مبارک حضرت امام خمینی (ره) است؛ امام خمینی کسی است که با انقلاب اسلامی خود آمال و آرزو‌های مستضعفین و مظلومان را محقق کرد و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از پایبندی راسخ و استوار جمهوری اسلامی ایران به مسئله فلسطین تعبیر کرد

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان گیلان، بیانیه  بسیج اساتید دانشگاه آزاد فومن و شفت به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شد.
 روز قدس میراث مبارک حضرت امام خمینی (ره) است؛ امام خمینی کسی است که با انقلاب اسلامی خود آمال و آرزو‌های مستضعفین و مظلومان را محقق کرد و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از پایبندی راسخ و استوار جمهوری اسلامی ایران به مسئله فلسطین تعبیر کرد . روز قدس عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مردم فلسطین  و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.
روز قدس، روز وعده قطعی الهی مبنی بر افول آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس است و .دولت های اسلامی باید با بسیج امکانات خود، طومار حیات این رژیم نامشروع را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، محو کنند.
ما، اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در روز قدس، در امتداد خون  شهیدان به همه‌ی دنیا اعلام میکنیم که تا آخرین قطره‌ی خون و با آخرین توان خود در راه آزادی قدس شریف در میدان مبارزه خواهیم ایستاد و تا نابودی کامل رژیم کودک‌کش صهیونیستی در کنار ملت‌های آزادی‌خواه جهان خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.