"دست به مهره بازیه"

استان گیلان
یادداشت جانشین بسیج اساتید استان گیلان پیرامون ترور شهید فخری زاده با عنوان

"دست به مهره بازیه"

دنیای سیاست به سان صفحه شطرنج است ، هر حرکتی نشانه ای از سناریو و طرح حریف برای ادامه بازیست.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان گیلان، دکتر حسین بهمنش، جانشین سازمان بسیج اساتید استان گیلان در یادداشتی با عنوان " دست به مهره بازیه " به ابعاد ترور شهید فخری زاده و سناریو های بعد از آن پرداخته است.
در یادداشت این استاد دانشگاه آمده است:


دنیای سیاست به سان صفحه شطرنج است ، هر حرکتی نشانه ای از سناریو و طرح حریف برای ادامه بازیست.
.

◀️در شطرنج دست به مهره بازیه!

✅ ۱. اگر نوبت حرکت با ما باشد و یکی از مهره های خود را لمس کنیم، باید با آن بازی کنیم و هنگامی که مهره ی مورد نظر را در خانه ای که میتواند برود، رها کنیم یعنی دستمان از آن جدا شود، حرکت ما به پایان میرسد و نوبت حریف است ولی تا زمانی که دستمان از مهره ی خودی جدا نشده است، میتوان آنرا در خانه ی دیگری که قانونی باشد رها کرد.
 
✅۲. اگر در نوبت حرکت خود، دستمان به مهره ای از حریف بخورد، باید آن مهره را توسط یکی از مهره های خودمان بزنیم مگر اینکه هیچکدام از مهره های ما نتوانند آنرا بزنند که در اینصورت میتوانیم حرکت دیگری انجام دهیم.
 
?انتخابات آمریکا در جریان است، حریف در رصد است که شما پس از چیده شدن صفحه اش ، چه حرکتی را شروع خواهی نمود.
.
?هنوز چیدن صفحه حریف به اتمام نرسیده است که تو شتابان و دست پاچه دست به مهره می بری  و آن را لمس می‌کنی، حرکتش می دهی و می‌گویی ما حاضریم دوباره پای میز مذاکره بیاییم و... پالس می دهی که تمام حرکاتمان نیز حساب شده، کنترل شده و با هماهنگی طرفین باشد.
.
?حریف که انتظار چنین استضعافی  را داشت بلافاصله سناریوی تهاجمی را درپیش می‌گیرد و همانگونه که قبلاً دستش به مهره های اصلی  شما خورده بود، و آنها را نام برده بود، اکنون باید مهره ها را بزند!
.
حریف همانگونه که انتظار داشت:
«  شما کاملا کنترل شده و مطابق انتظارش رفتار می کنید »
.
ترور محسن_فخری_زاده ، آرامش سناریوی « بازگشت به مذاکره » دولت-اصلاح طلبان در زیر باد پیروزی بایدن را به هم ریخت ، آنها ضمن اینکه زیر. لب میگفتند ؛ نتانیاهو احمق ، نباید عکس العملی نشان می دادند که بازیشان خراب شود.
.
 لذا مکث معنا داری کردند و چو انداختند که «تماشاگرنماها نمی خواهند ما در فضای آرام و لذت بخش بازی کنیم »
 طرح : تله تنش از روزنامه آرمان ملی و سخنان رئیس جمهور آنهم فردای حادثه و در جلسه ستاد کرونا و القای  تم تله گذاری ناشی از دو معنای عدم اهمیت این حادثه و هم پالس به حریف که شما بازیتان را بکنید ما کنترل شده رفتار می کنیم.
.
در این سناریو آنچیزی که بازی را عوض می کند چند نکته است:
۱. تماشاگران باید بازی را بفهمند، باید أگاهشان کرد.
۲. بازی را باید کنترل ناپذیر نمود، تا مفروضات حریف مخدوش شود.
۳. در نهایت مهره های اصلی را از دست آقایان گرفت.

روابط عمومی بسیج اساتید استان گیلان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.