بیانیه سازمان بسیج اساتید استان گیلان منتشر شد

استان گیلان
به مناسبت روز سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی و در اعتراض به اهانت به حضرت رسول اکرم(ص)

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان گیلان منتشر شد

سیزدهم آبانماه "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" یادآور خاطره تبعید رهبر فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال 1358 است. این روز به درستی تجلی تقابل راهبردی انقلاب اسلامی با نظام استکباری جهان به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

به گزارش روابط عمومی جنبش استادی بسیج استان گیلان؛به مناسبت روز سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی و در اعتراض به اهانت به حضرت رسول اکرم(ص)، بیانیه سازمان بسیج اساتید استان گیلان منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبانماه "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" یادآور خاطره تبعید رهبر فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال 1358 است. این روز به درستی تجلی تقابل راهبردی انقلاب اسلامی با نظام استکباری جهان به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

رژیم ظالم و مستکبر آمریکا از آغاز حضور در ایران در فجایع بسیاری بر ضد ملت ما، دخالت مستقیم داشته است از جمله کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲، ترور و خونریزی عوامل سازمان منافقین خلق، فعالیتهای خشونت آمیز گروههای تجزیه طلب، تحریک صدام و حمایت نظامی و سیاسی از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی، پشتیبانی از فتنه گران در سال ۸۸ ، شهادت دانشمندان هستهای و...

تحریم های اقتصادی از ابزار خصمانه ای است که استکبار از آغاز انقلاب اسلامی تا امروز پیوسته علیه ملت ایران بکار گرفته تا شاید به زعم خود مقاومت مردم ما را در هم بشکند. دشمن با توجه به ضعفهای اساسی در مدیریت و اقتصاد کشور گمان می کند عرصه اقتصادی پس از فرهنگ مهمترین جبهه راهبردی برای اثرگذاری در اراده و مقاومت ملت ایران به شمار می رود؛ اما با رویکرد انقلابی و جهادی و با استفاده از نیروی با استعداد و جوان می توان تهدیدها را به فرصتی ارزشمند و تاریخی برای رهایی کشور از  وابستگی تبدیل کرد.

برکسی پوشیده نیست که اعتماد به شیطان بزرگ در هر لباس و با هر عنوان اعم از دموکرات و جمهوریخواه موجب می شود  قدرت عظیم بازدارندگی ملت ایران در مقابل ستیزه جویان نادیده گرفته شود و امکان بازیابی هویت ملی و دینی که سالها برای آن جانفشانی و از خودگذشتگی صورت گرفته است بی نتیجه بماند.  منافع ملی ملت ایران ایجاب می کند همه مسئولان و دلسوزان کشور در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی با حفظ وحدت و انسجام، در مقابل دسیسه دشمن بایستند و با تمام تلاش برای برون رفت از تنگناهای اقتصادی به توان داخلی توجه داشته باشند.

امروز به برکت مکتب عاشورایی سردار شهید قاسم سلیمانی، بیش از همیشه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا چشمان دشمنان را کور کرده است و تمام نقشه های نظامی و امنیتی آنان را نقش بر آب کرده است؛ از این رو وابستگان پلید استکبار از روی عقده گشایی و پوشاندن ناکامی های خود به هر توطئه شومی دست می زنند؛ طرح معاهده قرن، ایجاد روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، جنگ در قفقاز و اسلام ستیزی در اروپا با توهین به پیامبر بزرگ اسلام از این جمله است.

اساتید بسیجی استان گیلان، ضمن محکوم کردن، عمل بی شرمانه و غیر عقلانی اهانت به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و آله، از همه اندیشمندان و فرزانگان جهان می خواهند در مقابل این رفتار زشت و تفرقه افکنانه موضع عالمانه و سازنده بگیرند.

در پایان ما استادان بسیجی، برای عمل به وظائف دینی و ملی خود از خدای متعال استمداد می طلبیم و به امید الهی تا ظهور حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» در حمایت از ولایت فقیه و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای «دام ظله العالی» لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

 

السلام علی من التبع الهدی

سازمان بسیج اساتید مراکز آموزش عالی استان گیلان

1399/08/12

 

روابط عمومی بسیج اساتید استان گیلان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.