بیانیه بسیج استادان آموزشکده سما رشت منتشر شد

استان گیلان
به مناسبت سیزدهم آبان و روز ملی استکبار ستیزی و در اعتراض به توهین به پیامبر مهربانی

بیانیه بسیج استادان آموزشکده سما رشت منتشر شد

سیزده آبان ماه "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" فرصت ارزشمندی برای بازخوانی حوادث و رخدادهای مهم و تعیین کننده‌ای است که عرصه‌هایی از مصاف ملت ایران با آمریکای سلطه گر و جنایتکار را طی چهار دهه اخیر عرضه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جنبش استادی بسیج استان گیلان؛ بیانیه بسیج استادان آموزشکده سما رشت به مناسبت روز سیزدهم آبان و روز ملی استکبار ستیزی و در اعتراض به توهین به پیامبر مهربانی صادر شد.

سیزده  آبان ماه "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" فرصت ارزشمندی برای بازخوانی حوادث و رخدادهای مهم و تعیین کننده‌ای است که عرصه‌هایی از مصاف ملت ایران با آمریکای سلطه گر و جنایتکار را طی چهار دهه اخیر عرضه می‌کند.
فراگیر شدن شعار "مرگ بر آمریکا" در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی محصول عملکرد انقلابی ‌ ملت ایران در مبارزه با نظام سلطه و استکبار یعنی آمریکای شرور و جنگ افروز می باشد و این نماد حماسی، همواره سیاست‌های ظالمانه دولت مستکبر، غیرقابل اعتماد و عهد شکن آمریکا را  در قبال جامعه‌ بشری از جمله ایران اسلامی یادآوری می‌کند.

 بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رشت ضمن ابراز انزجار از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر که توهین‌ به ساحت مقدس نبی مکرم وسوزاندن مصحف نورانی قرآن کریم ،  نمونه‌هایی از آن  است و با لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمود:  «در ایران هر کسی که به پایه های اسلامی انقلاب اعتقاد دارد به مبارزه همیشگی با پرچم داران قدرت استکباری در رأس آنها آمریکا اعتقاد دارد .» اعلام می کنیم در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی، ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه خود قرار می‌دهیم و همچنان نوک پیکان را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه می‌رویم  و فریاد بر می آوریم که برقراری صلح در جهان منوط به انقراض مستکبران است و تا شرک و کفر در جهان وجود داشته باشد، مبارزه با آن هم تداوم خواهد داشت.

کانون بسیج استادان آموزشکده سما رشت

روابط عمومی بسیج اساتید استان گیلان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.