بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی

استان گیلان

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی

رژیم صهیونیستی که چهره‌اش از خشم و ترس و اضطراب، در هم کشیده شده و همچنان به مسیر پرشتاب نابودی و اضمحلال خویش ادامه می‌دهد

سم الله القاصم الجبارین
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»(احزاب/۲۳)
حادثه تروریستی در شهر کرمان که در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رخ داد قلوب مردم ایران و ملت‌های آزاده جهان را جریحه‌دار کرد. 
این حادثه جنایت بار نشان داد که هنوز نام بزرگ ‌سردار مقاومت، بیش از زمان شهادتش، لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌اندازد که حتی از زائران مظلوم این بزرگ ‌سرباز ولایتمدار، واهمه دارد. رژیم صهیونیستی که چهره‌اش از خشم و ترس و اضطراب، در هم کشیده شده و همچنان به مسیر پرشتاب نابودی و اضمحلال خویش ادامه می‌دهد ، هر روز با کشتار و ترور، قدم دیگری را به سوی پرتگاه سقوط و نیستی خود، پیش می‌رود.
و اکنون که انقلاب شکوهمند ما، بیش از صد شهید دیگر را به ساحت مقدس فاطمه ی زهرا سلام الله علیها تقدیم نمود، جوانانمان بیدارتر از قبل و خون این ملت جوشنده‌تر از هر زمانی است و خون شهیدان را بیشتر به رگهای جبهه مقاومت در تمام جهان تزریق می‌نماید.
بسیج اساتید دانشگاه  آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با اهدای والاترین درودها به روان پاک‌ شهیدان ، حادثه تروریستی کرمان را محکوم می نماید.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل بندرانزلی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.