به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

استان گیلان

به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود

.

بسم رب الشهدا و الصدیقین  

" من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا"
درمیان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند، صادقانه ایستاده اند بعضی پیمان خود را به آخر بردند ( و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.     «سوره احزاب آیه23»       
                                                                                           
"آمریکایی‌ها در مورد فلسطین طرحشان و نقشه‌شان این بود که قضیّه فلسطین را به فراموشی بسپرند؛ فلسطینی‌ها را در حالت ضعف نگه دارند که جرأت نکنند دَم از مبارزه بزنند. این مرد [سردار سلیمانی]، دست فلسطینی‌ها را پُر کرد؛ کاری کرد که یک منطقه کوچکی، یک وجب جا مثل نوار غزّه در مقابل رژیم صهیونیستیِ با آن همه ادّعا می‌ایستد. "                              « مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی) »
                                                                                 
سردار سلیمانی که از تربیت‌یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، با شهادتش بنیان‌گذار مکتبی گردید که بالاترین درجه نظامی‌اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است. امروز اگرچه حاج قاسم در میان ما نیست اما مکتب حاج قاسم که همان راه و خط سرخ انبیاء و اولیاء الهی است، ادامه دارد و محور مقاومت به عنوان یادگار خونِ شریفش، پوزه استکبار و اربابانِشان را در جای جای منطقه به خاک مالیده و فرزندان ایران اسلامی قصه دلاوری‌ها و پهلوانی‌هایش را نسل به نسل خواهند گفت. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود:" شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناکتر از سردار سلیمانی است. نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در فلسطین و رشد جریان‌های مقاومت فلسطینی چنان عیان و مهم بود که اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس در سخنرانی مراسم نماز بر پیکر این شهید در تهران صحبت خود را با این کلمات به پایان برد: «شهید القدس، شهید القدس، شهید القدس.»


بسیج اساتید " شهید حسن طهرانی مقدم" دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردارِ سرافرازِ اسلام حاج قاسم سلیمانی اعلام می¬نماید مکتب حاج قاسم با شهادت ایشان متوقف نخواهد شد و جامعه تکلیف مدار دانشگاهی با استعانت از الطاف الهي و با استعانت از ائمه معصومين (ع) و بهره¬گیری از منویات مقام عظمی ولایت، تمام تلاش خود را در جهت ترویج مکتب ایشان انجام خواهد داد تا زمینه‌ساز ورود صدها و هزاران سلیمانی دیگری شود که مهر باطل شد را بر پرونده سیاه جنایتکارن عالم و در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ثبت نمایند.
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

روابط عمومی بسیج اساتید استان گیلان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.