صدور بیانیه توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه

استان گیلان

صدور بیانیه توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه

صدور بیانیه توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه چهاردهمین سالگرد حماسه پرشکوه و لبریز از بصیرت ملت عزیز و رشید ایران قرار داریم. پس از برگزاری پر شور دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عده ای که تاب پذیرش شکست در یک انتخابات کاملا آزاد و شفاف را نداشتند با دروغ تقلب و تهییج احساسات مردم ماه ها کشور را در التهابی فرو بردند. در آن حادثه تلخ، مستکبرین عالم در پی آن بودند تا نظام مقدس اسلامی و در راس آن جایگاه رفیع ولی فقیه را مخدوش نمایند. 

خیزش بدون فراخوان و از پیش تعیین نشده یوم الله هشتم دی مردم گیلان و  نهم دی مردم سراسر ایران دقیقا نقطه مقابل ادعای نقض حقوق بشر و دموکراسی غرب قرار گرفت و فتنه¬ای که کشور و رهبری را نشانه گرفته بود را بی اثر نمود و ضمن کوتاه کردن دست عوامل خارجی عوامل داخلی را نیز به خوبی رسوا نمود.


در این راستا 8 دی‌ماه ۱۳۸۸ یادآور حماسه ماندگار مردم گیلان در مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب است، در چنین روزی  مردم گیلان در دشمن‌شناسی و بصیرت مضاعف آنان در مقابله با فضای غبارآلود پس از انتخابات سال ۸۸ به گونه‌ای که یک روز زودتر از مردم سایر نقاط کشور به حفظ کیان انقلاب اسلامی شتافتند و با حضور پرشکوه خود در صحنه، از ولایت فقیه پشتیبانی کردند. که به فرموده ی رهبر انقلاب، نشانه‌ بصیرت، بیدارى و آگاهى مردم گیلان است . 


بسیج اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه  ضمن بزرگداشت ایام الله هشتم و نهم دی )روز بصیرت و میثاق امت با ولایت  (ضمن تجدید عهد با آرمان والای انقلاب اسلامی، مقام عظمای ولایت و خون پاک شهدای والامقام، خواهان افزودن برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایتمدار می باشد.  


کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان – واحد آستانه اشرفیه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.