بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علمی - کاربردی استان گیلان منتشر شد

استان گیلان
در محکومیت این جنایت هولناک

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علمی - کاربردی استان گیلان منتشر شد

بار دیگر دست زبونی و حقارت تروریست دولتی صهیونیست، گل وجود دانشمند توانای دیگری از فرزندان این مرز و بوم را پرپر و ملت شریف را در عزایش داغدار کرد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان گیلان، در پی ترور شهید محسن فخری زاده توسط دشمنان ملت ایران، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علمی - کاربردی استان گیلان منتشر شد.

بسم الله القاصم الجبارین
بار دیگر دست زبونی و حقارت تروریست دولتی صهیونیست، گل وجود دانشمند توانای دیگری از فرزندان این مرز و بوم را پرپر و ملت شریف را در عزایش داغدار کرد.
ضمن تبریک و تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده چهره برتر دانشگاهی به رهبر معظم، خانواده آن شهید و ملت شریف ایران، قاطعانه به دشمنان می گوییم ملت ما دهها سال است که با این شیوه حقارت آمیز صهیونیستی، آشنا و در برهه های مختلف انقلاب اسلامی خویش و در زمانهایی بس خطیر، طعم آن را چشیده و آبدیده شده اند.
و چه نادان است دشمنی که هنوز از یک طرف درگیر مشروعیت وجود رژیم خود است و هر روز دریوزه گرانه دل به جلب نظر رژیمهای وابسته دارد و از طرف دیگر کوردلانه و با ترور، قصد جلوگیری از پیشرفت یک ملت بزرگ و صاحب تمدن چند هزارساله در عرصه های مختلف علمی-فناوری و سیاسی دارد و از تجربه های شکست خورده پیشین خود عبرت نمی آموزد.
ترور، مصداق درماندگی در مقابل عظمت یک ملت است؛ به خصوص که برنامه ریز، مرتکب و حامی آن، یک رژیم دولتی باشد.
 رژیم غاصبی که بدون آویزان شدن به گوشه چشم دولتهای دیگر، اساسا وجود خارجی ندارد، بهتر است در این اندیشه باشد که برای زمانی طولانی نمی تواند خود را با این شیوه حفظ کند.
عظمت و بزرگی ملت عزیز ایران، این باقیمانده های شیاطین را مانند کف روی آب از بین خواهد برد.
 مقاصد و نقشه های شوم آنان در ایجاد تنش و بهره برداری به نفع خود، با هوشیاری مسئولان نظام اسلامی  نقش بر آب خواهد شد و البته در زمان مناسب و به بهترین شیوه پاسخ اعمال جنایتکارانه خویش را دریافت خواهند نمود.
بسیج استادان دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن محکوم نمودن این تحرک مذبوحانه و آدمکشی محرز که ناشی از ضعف و حقارت رژیم صهیونیستی و مغایر با تمامی قوانین بین المللی و نیز ضد منشور حقوق بشر است، وظیفه خود و همه دلسوزان ایران اسلامی را در این زمان خطیر، حفظ هوشیاری و انسجام ملی و وحدت کلمه می داند و عزم خود را بیش از پیش در راه دفاع از منافع ملی و پیشرفت همه جانبه کشور و دفاع از حقوق مشروع ملت ایران، جزم می نماید.
بسیج استادان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.